uscha...

nu är jag bara less, less på allt. Känner att det är en sån här period igen som det var i maj. Jag vill bara vara lite, för nu vill jag hem till mamma.
Sov typ bara 3 timmar inatt. Från 11 till 1 och sen halv 4 till halv 5. blir så jävla less.
hur fan kan man bara glömma bort sin flickvän som man vart ihop med i 2 och ett halv år ?? fattar inte..

Jag hatar dig när du dricker. Du vet om det , och du vet hur dum du blir. Varför i hela helvetet dricker du så mycket för då ?
Även att du bara skiter i mig hela tiden. Du sov inte ens hemma inatt..
Du kom inte hem när jag ringde och sa åt dig att nu får du komma hem.. "jag kommer!" fick jag som svar. KOm han, NÄE !!!!
men behandlar verkligen inte sin respektive så som du gör. och du gör det alldeles för ofta.

fan ta dig.




P U S S Y D O L L säger:

Ja jag har provat det, men det var inte speciellt kul. :/ Jag har det gamla DS, alltså inte DS lite, och mitt är grått. :) har du DS?

2008-06-28 @ 09:18:36 // URL: http://pussydoll.blogg.se/
Josefin säger:

allt bra idag?:)

2008-06-28 @ 10:39:30 // URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Nina säger:

Vi har varit ihop i 1 år och 10 månader i mitten av juli, tycker du det är för tidigt?



Men åh tjejen!! Det låter hemskt!! Hur kan han tycka att det är okej att behandla dig så.. :( Jag menar när han är nykter, ångara han sig inte då!! :(

2008-06-28 @ 21:58:14 // URL: http://nicaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0