utmanad

Jag har blivit utmanad utav Camilla så jag tänker nu svara på dom hära frågorna och utmana några som jag vill veta mera om.

Regler:
- Beskriv först reglerna
- Svara på alla frågor
- Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din
- Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!


Fem saker som fanns på din Att-göra-lista idag? 
♦ Jobba
♦ Åka till huset ( har tyvärr inte hunnit )
♦ Slappa
♦ Städa
♦ Ja du, slapp dag idag..

 

Vad gjorde du för 10 år sedan? 
♦ För tio år sedan så var jag bara 10 år. Jag gick i vågbro skolan och lekte med mina vänner.


Ställen du bott på?
♦  Borg, Ljusne, Vågbro, Djupviken ( torsåker ), Arbrå, Língbo ( årsunda )


Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
♦ Köpa en gård.

♦ Betala av mitt lån
♦  Köpa en bättre bil.
♦ Resa utomlands
♦ Rå om mig själv och älskling

Pussydoll, Zarinha, Josefin, Josiee, Nina & Rebecca. Jag utmanar er för jag vill veta lite mera om er!





Zarinah säger:

Jag ska göra din utmaning senare när mitt främamnde åkt hemåt... Roligt med utmaningar!! Hoppas du haft en bra kväll hittills!!

2008-06-26 @ 22:46:45 // URL: http://liillenz.blogg.se/
P U S S Y D O L L säger:

Jag har svarat nu. ^^

2008-06-27 @ 09:29:20 // URL: http://pussydoll.blogg.se/
Nina säger:

Jag har svart nu (imorse :P glömde skriva det :D)

2008-06-27 @ 21:28:16 // URL: http://nicaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0