..

Kollade in på Let's Dance hemsida, och klickade mig fram till där 5 klänningar aktuioneras (?) ut. 9 av 10 är killar som har lagt bud.

Här är Jeanette's klänning
image89
om man hade den där klänningen då, även kroppen. Skulle inte vara helt fel.



Skulle ha
  jobbat natt i natt, men jag behövde inte det. Lite skönt, men det svider i min plånbok.
Imorgon ska jag till frissan och bli mer blond. Hoppas på en hel blondering, måste även köpa mera silver schampoo för den har jag är ju trasig :/
Förmodligen så kikar jag in på en liten butik också, som säljer box'rar och robert. Får väl se om det blir något sånt också, skulle ju vara kul med lite mer kanaler. Som 5an och 3an.

image90
Top Model, Tyra Banks





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0