13 dagar sedan ..

.. jag skrev här. gud, vad dåligt. fan ta mig!

det har hänt mycket under dom 13 dagarna jag inte skrivit.

? darlo har tagit studenten, äntligen.
? jag har fyllt 20 år igår.
? var på statt igår med kimpan och kicki.
? har flyttat ner en massa möbler och tjaffs till huset. JIPPIE!

har säkert hänt en massa mer , men ja kommer inte på något nu på rak arm. Måste få tänka lite !



människor till allt finns då klart. en människa jag inte träffat på 2 år om inte mer, och typ ALDRIG pratat håller på och försöker trycka ner mig. Men inte fan lyckades hon med det. För det första är hon kort kort och har ett ansikte och kropp som ser ut som en ut torkad potatis. Skrynklig och ful. Eksem häxa kan man kalla henne för.. I alla fall så när jag skulle hämta jackan igår så stod hon där och när hon såg mig så sa hon " åh gud, hahaha". vad har jag gjort människan ? ingenting nu på över 2 år. fula J, dra åt helvetet!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0