god morgon

igår hände det lite grejer, inte direkt nå spec. Jag var med lillasyster ett bra tag, vi drog till mormor och morfar. Där käkade vi massa kakor och drack saft, rabarber saft. Jag tänker tillbaka på tiden när jag var liten, underbart.
Efter jag skjutsat lillasyster till sin far så åkte jag till K och umgicks med henne. Skulle äta ute också, men hade lite beslutsångest över vart vi skulle äta så vi drog till Ica och köpte löfbiff. Så vi gjorde lite mat själva, blev jätte gott faktiskt.

Nu snart så ska jag och K åka till bollnäs och kolla på Erik's hjälpen eller vad det heter. Ska kika på lite grejor, alltid lika roligt att kolla på en massa saker.
Efter det blir det Dollar igen. Skit roligt att gå där, hur stort som helst och skit snygga saker. Gardiner, krukor, mat saker, prydnads saker och en massa mer. Underbart!

Frukost nu, och även beställa lite saker från Ellos. Kanon fina kläder där på 70% rean






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0