godkväll

blir det ju snart.

Dagen har idag bestått först utav jobb. Jobbade väl i några timmar i alla fall och äntligen var det bara ett pass, men imorgon blir det två pass igen.
After that sov jag i någon timme. Underbart att lägga sig i en kall säng när jag är varm och "nyjobbad". Kanon!
Hämtade V efter min skönhetssömn. Vågade inte fråga förmycket. Han hade vart på fest igår. hehe!
Lämnade han här i djupviken och så for jag till L och kollade på min & k's lilla athena. L sa att vår lilla tjej var finast av alla tikar. Och det var verkligen kul att höra. Kanske blir någon hundutsällning i alla fall (?).
Hoppade lite studsmatta också eftersom L har köpt en helt ny, även att det är den största. Skit roligt är det. Och jag märkte ju direkt att jag inte är en muskelknutte som jag alltid trott att jag har vart ;) ironi
Inte mådde jag dåligt för det heller. Bara att hoppa på och försöka fixa lite muskler då. Jag ska verkligen ha en sån när vi flyttar. Ingen tvekan om saken!
Jag måste börja rida, det här går fan inte. Saknar hästar och ridning så oerhört mycket!
Jag vill ha Palett!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0