godmorgon

Har redan (Nästan) jobbat klart för idag. Känns väl rätt ok :) har eftermiddagen kvar så har jag väl gjort halva dagen i alla fall.
Efter jobbet så ska jag och L åka iväg till Ö-B och handla en varsin torkvinda. Måste ju ha sån nu när jag blir stor och flyttar hemmifrån! Härligt med nytvättade käder som har torkat ute i solen och i sommarvindarna! Kalas

Hoppas på att L köper en stor studsmatta. Även att jag kommer köpa en sån när ekonomin tillåter det. Just nu är det lite dåligt på den sidan även om jag inte har så många räkningar för tillfället. Men men, jag måste ju handla möbler till huset! fan vad jag längtar alltså. Jag vill att allt ska vara klart, men det är ju då fan inte lätt när jag jobbar hela dagarna. Imorgon ska jag banne mig ta tag i saken och måla lite till.

Näe nu ska jag sova ett tag, är fruktansvärt trött





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0