lista

just nu har jag lite tråkigt, så jag fyller i en lista

Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
jävla hår
Hur mycket kontanter har du på dig?
100:-
Favoritplanet?
Jag gillar ju jorden
Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
Lena
Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
Put your hands up for detroit
Vad har du på dig på överkroppen just nu?
Bh. Linne & en tjockare tröja
Vad har du för märke på skorna du har på dig?
Lacoste
Ett ljust eller mörkt rum?
Beror på hur rummet är
Vad gjorde du vid midnatt?
sov med älsko
Vad står det i ditt senaste mottagna sms?
"okej. Men ska jag fylla på kraft foder åt dom som äter ur amman och så ? eller gör "drängarna" det ? ;) "
Vilket uttryck använder du mest?
Fitta
Vilken pälsbeklädd varelse rörde du vid senast?
Siripiri
Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
0, men jag skulle vilja ha flera st.
Vilken ålder har varit bäst hittills?
18 - 20
Din värsta fiende?
Fiende är väl att ta i.
Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
Jag har ingen dator
Vad var det senaste du sa till någon?
"ok"
En miljon dollar eller förmågan att flyga?
En miljon dollar
Gillar du någon särskild extra mycket just nu?
Ja, min sambo
Senaste låten du lyssnade på?
Put your hands up for detroit






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0