näe du

publishme var inget som jag gillade i alla fall.. Hoppas det blir bättre och att dom fixar till min sida som den ska vara. Annars , ja jag vet inte vad jag ska göra då men jag blir less.. Aja, får väl bara vänta och se!

My babes are back in TV! Desperate Housewives. finns inge bättre :) Jag fick även säsong 1, 2 och 3 utav min älskling i födelsedags present! väldigt snällt men kanske liiite osmart. Vad är det då han kommer att få se hela tiden ? :) hihi

i löööve my man men jag blir less när vi inte ens har pussats något och då är han hemma och jobbar. Bara för att han ska jobba hela tiden, men han får ju ihop med pengar.. men endå, näe. Ingenting jag gillar när jag inte ens får en puss. fy bubblan!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0