tänka sig

så mycket man kan störa sig på. Jag är så jävla störd på vissa personer. Ja, den dära J som jag skrev om i förra .. och nu även E. Va fan, dö! Jag gillar inte alls vad du vill göra. Jag hatar det, men vad ska jag säga då ? NÄE VERKLIGEN INTE ???

jävla K, hatar dig när du lägger ifrån dig telefonen när man behöver få tag på dig. Galen blir jag, fan ta dig. Som jag tänkt tusen gånger förr; vad skulle du ha gjort om jag gjorde sånna saker du alltid gör mot mig ? Ja jag tror då inte att du blir skit glad, näe. Jag tror du blir sur och ledsen men du visar det inte. MEN DET GÖR JAG. och ta åt dig. Lägg av med dina fjanterier och börja leva!
Jag ställer alltid upp för dig, vad det än är. Jag skjutsar, fixar saker, gör en massa "tjänster" och en massa annat. Vad får jag tillbaka? mjaa, inte direkt nå vidare intryck utav att du någon gång kan ställa upp på mig och göra det jag vill. tex, bry dig mer om mig. Lyssna på vad jag har att säga. Och du, sluta säga förlåt hela tiden. Du menar ju aldrig det i alla fall.
damn, nu är jag less. Fruktansvärt jävla less. Jag vill bo i huset, sitta vid VÅR dator och även ta hand om mina små skuttar; Siri, Morris och Busan. ÄVEN vårt nya tillskott i familjen; Athena.
nu när jag tänker på det så blir jag glad igen, men nu är jag tillbaka lite längre upp. Ilska på folk. Spec E! i hate you. Du är falsk, fet och ful. Dra nått gammalt över dig och gå till graven. Orkar inte med dig och dina jävla fjäskiga ord som kommer ur din mun. Spelade ju ingen roll, du "var" ju redan det. Varför frågade du ens ? varför ? Bara för att fjäska, kanske få komma till vårt hus ? Aldrig i mitt liv, stanna där du bor och kom aldrig mer ut.

jag hatar dig




kim s säger:

ja en upd :D

2008-05-03 @ 20:13:24
Ida säger:

ja äntligen. haha

2008-05-04 @ 13:35:03 // URL: http://busigabeerta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0