Ännu fattigare

Hej svejs!

Har nyss kommit hem ifrån Wliiys i sandviken. vart där och handlat lite, stor handlat så det är ju inte direkt lite.
Blev inte ica, vet inte varför.
Men min karl tycker såhär; Han kan gå med jeans och se lite finare ut på Ica, medans på Willys kan han gå i mjukisar för att där är det mer sånt folk.
HAHA ja kan ju stämma rätt bra. men det var rätt roligt att lyssna på när han resonera om det ämnet.

Ska nog kolla på en film jag & karln min snart. Mysa i sängen och kolla på film! Det var ju rätt bra att jag tog in tv'n och dvd'n till sovrummet i alla fall då fast jag egentligen inte fick. Vi kollar ju på tv'n varje kväll typ ;)

Och jag har ju skaffat mig en ny favoritlåt. Här ska ni få den.




Volbeat - Maybellene I Hofteholder




mari säger:

Hejsan!!



Vi har också bestämt att vi inte ska ha tv i sovrummet. Fast ibland e jag riktigt sugen på det, eftersom det är så skönt att somna framför tv:n. :)



Har du kollat in stora höstrean på www.paprikastore.se?

Nice...

2008-11-07 @ 07:55:30 // URL: http://paprikastore.blogg.se/
tildamilda säger:

kanonlåt ju :D

2008-11-15 @ 19:05:41 // URL: http://tildaadahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0