DH på tv ikväll

yesbox, äntligen. en vecka har gått och jag har längtat som en tok efter Desperate Housewives. Och före det så är det ju ugly betty. Jag följer inte det programmet direkt, men det är ju rätt ok :) synd att jag inte följt det varje avsnitt. Men DH har jag följt sen det startade. Inte missat ett enda avsnitt! Jag är grym

Jobbat hela dagen så jag är skit trött nu. Vill egentligen lägga mig men det går ju inte :P Ska käka lite glass och mysa helt själv med vovvsingen. Karln är på innebandy med mårtengås och roar sig. Hoppas jag får en kväll med karln imorgon i alla fall. Jaa, mårt och karln fixade upp hyllorna nu som vi hade köpt i fredags. Äntligen blev det nå gjort, annars hade jag väl fått vänta i cirka 2 månader innan nått hände. Men men ! Sånna är ju karlar.

Nä nu ska jag kika på Ugly betty





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0