disappointed

Karln min käkade upp min ben & jerry's. Jag som hade tänkt äta den men så fasen heller. Fast jag har ju 2 till i frysen men onödigt att öppna när det redan fanns en öppen. Och så orkar jag inte heller, ska ju ändå sova snart.
Karln min är en sötis även fast han äter upp min glass (inte första gången ska jag berätta och förmodligen inte den sista heller).
och som i vanlig ordning så lägger jag upp en ego bild.

Jag har 15790 bilder på min dator. 15770 bilder är bilder jag har tagit och resten är väl som andra tagit och även på några snygga kändisar.
Kan ni gissa hur många av dom som är Egobilder?!
Kom igen, chansa på vilket tal som helst så ska jag ge er rätta svaret imorgon!






♥ S O F I E ♥ säger:

Du är en SÖTIS IDA!

2008-12-01 @ 12:24:15 // URL: http://sofiehurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0