g'natt

Nu ska jag ta och lägga mig å läsa lite. Ska ju upp klockan halv 5 imorgon bitti men på fredag får jag sova ut , woho. Sen är det fest fest och lite mer fest. Måste ladda lillkameran och även ta med min systemis. Knäppa lite kort på förfesten ju. Sen blir det nog att lämna kameran hos Johanna i min väska eller så. Oj, från att lägga sig till fest. Jag är verkligen duktig på att hålla mig till en sak att skriva , NOT.

Besöksräknaren eller vad det heter på era sidor, funkar den för er? Visst den funkar för mig men jag ser inte dagens statistik och även knappt datumerna. Skit tråkigt och irriterande.

Gjort ren Athena's öra för ett tag sen. Smorde sedan in ett kladd i örat på henne och ska även göra det upprepade gånger. Eftersom dalmatiner ofta har öronproblem så antar jag att det kan vara nå skit som öronskabb. men sist gick det ju bort så får väl hoppas det gör de nu också.

G'natt allesammans





yasmine säger:

ja dom är långa, vad gör du då? krams

2008-11-19 @ 20:51:10 // URL: http://yasminegill.blogg.se/
yasmine säger:

trevligt har lite huvudvärk så blir lungt här hehe. hoppas du får kul krams

2008-11-20 @ 13:05:44 // URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0