godmorgon

Vaknade och trodde klockan var halv åtta men där hade jag fel. klockan var närmare bestämt tio över nio. Oh tänkte jag och klev upp.
Läste aftonbladet som min karl tog med sig hem igår efter innebandyn. Där får jag se att en tjugoåring frysit ihjäl i snön bara några hundra meter ifrån sin bostad. Och vart har detta hänt, jo i Gävle på Brynäs!

Jag är nästan trött fast jag har sovit som en stock bredvid karln min. och jag hoppas verkligen att jag får boken idag på posten för då kan jag äntligen få läsa lite. Ska även ta lite kort i huset och visa för vissa vill se hur vi har det.

Vad händer för er en onsdag som denna ?




emma säger:

Jag är hemma och har ont i huvudet och magen:/ blä!

Ja knäptt lite kort och visa oss ert hem :)

Puss

2008-11-26 @ 11:01:00 // URL: http://emmajuli.blogg.se/
p e e l i i n säger:

Brorsan gick i samma klass som den killen i grundskolan =/ R.I.P

2008-11-26 @ 19:25:16 // URL: http://niidju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0