gokväll på er allahopa..

Hej, flottson här!
Haha, bara för jag har börjat på ett nytt jobb och där får jag ta i mycket mer så blir jag väldigt svettig. (roligt att veta). och jag har ju mössa såklart, så mitt hår blir flottigt på ett enda pass som är 4 timmar. haha! färshing

Gick ut och gick med Lena och hundarna imorse. Va väldigt skönt faktiskt. Egentligen skulle jag ha gått med petra men jag kom sent ifrån jobbet & så käkade jag frukost hos Lena. sen måsta jag hem och städa huset. visst inte så mycket har blivit av. Men fixa och dona. Möbblera om saker i hyllor och grejs.

Aja, nu är jag trötter. på fredag kommer några flera kort (nya) som jag har att lägga ut. Har ju bara en massa gamla bilder juu.. :P

Mongo inlägg det där med utmaningen. Fast det syns att jag skrivit klart meningen på "nytt inlägg" så syns det inte i bloggen. cp blogg.se ibland!


hoppis , bella & jag




Nina säger:

åh, tack snälla rara! :)



du var också söt, och vilken fin blogg du har!

kram/nina

2008-11-05 @ 23:32:25 // URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0