jag hoppas jag hoppas

Ska jag gå nu eller senare ? jobbar dom så dom kommer hem sent ? Jag har ingen aning men jag vill så gärna gå nu och höra. om det inte funkar för dom, ok. tråkigt. men det kanske finns andra? Vart är då frågan.. Visst jag känner inte till hela årsunda direkt. Det får inte vara för dyrt heller. Jag kan hjälpa så mycket jag kan. Ja jag vill vill vill vill vill vill vill vill vill vill vill.

Jag har slängt och glömt det gamla och jag blickar nu framåt. Allt känns så bra! Hoppas allt blir som jag tänkt mig.
Det första som jag ser framemot är ju fredag då Johanna blir 20 år och det är dags för krogen i Gävle. Fan jag ska ha så kul! Längesen jag gick ut, jo det var ju i september jag var ledig sist en helg. så jag har verkligen sett framemot denna helg.
Nästa grej är väl , hmm. NJaa jag håller nog på det! det får bli en hemlis tills senare. När allt är bestämmt.
Och sen har vi ju nyår. daah jag längtar !



jag & den bästa i världen för 2 och ett halv år sedan




P U S S Y D O L L säger:

Sv; Typ alla känns det som. :p Nej men en på jobb. >_< Vad är det för bild på dig nedan där du står och gräver i en fin klänning? ;p

2008-11-19 @ 15:13:31 // URL: http://pussydoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0