kan inte låta bli

jag kommer nog skriva när jag har tid och det har jag nu. Sitter och lyssnar på P3 musik på p3 nu. Det blir Christer om 20 min och det vill jag ju lyssna på.
Det är ju svinkallt och sitta vid datorn nu ju. mina händer är så gott som död.
även min tå.
Har ont i min stortå för den där jävla nageltrången som vägrar ge sig. Men nu är väl hela tånageln borta, skulle ju inte förvåna mig. men jag hoppas att det blir bättre nu i alla fall.
Jag kan ju förmodligen ha pumps på fredag.
Ja just ja! PUMPS.
min hund har bitit sönder mina favorit pumps. snacka om att jag blev less. och karln har förbjudit mig att köpa mera skor , men han såg ju hur ledsen jag blev så han sa att jag fick köpa ett par! WOHO, det var jätte gulligt tycker jag.

Uscha, nu ska jag kika vidare på internet.



moa och sara på studenten. jag gillar denna bild, den är fin!





melinda säger:

haha, men daaaah! du skulle ha hejjat :D

2008-11-17 @ 14:49:31 // URL: http://melindalin.blogg.se/
crazyangel säger:

Ja jättefin bild :) ÅÅÅÅÅH NYTORP! ;D Lä sägga att din header är sjuktcool :P Gjort den själv?



Varför äre inge bra för då? :/ Jo med mej ä det toppen. Men jaa, klrt det går upp å ner ibland men ja skyller på vintern å alla jävla kyla :P

2008-11-17 @ 15:01:15 // URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0