lätta upp stämningen

Jag gillar denna låt väldigt mycket. Den piggar upp mig och jag blir glad av den. Lättar upp stämningen i bloggen efter allt som har besvikelse i sig.




Mitt piano - små små steg




Hanna säger:

Nej vi bor i lägenhet än så länge.

Finns inga hus som vi vill hal. Inte som är tilöl salu iaf, hehe! Och jag har inget jobb så då kan det bli lite svårt.



Men Magnus har ju en hel snickar släkt bakom sej.

Så jag tycker dom kan bygga ett hus åt oss.

Förstå vad skönt det skulle vara och få allt precis som man vill ha det.



helst vill jag ha en gård så jag kan starta ett hunddagis. Du får du bli kund där ;)

En vacker dag ska jag starta ett iaf. Det är mitt mål här i livet!

2008-11-24 @ 19:19:26 // URL: http://trasd0ckan1987.blogg.set
Jessica säger:

Hejsan vännen... Tack för i Fredags, de va skit kul.. Hoppas ni hade skojj som faen sedan på Heartan... Vi lulla runt lite å hamna sedan på BILAGAN... hahaha... Men de e klart vi ska komma hem till dig i huset å parta nån gång... ///Jessica (födelsedagsbarn nr 2)

2008-11-24 @ 20:14:35
Ida säger:

jessica; Heej! Ja tack själv. Jag hade kanon kul, skit roligt att träffa er alla :) Hoppas ni hade roligt också :D Hehe vad bra! det tycker jag verkligen att ni ska göra :D skulle vara skit kul!

2008-11-24 @ 20:19:11 // URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0