me likey



Jag har köpt en trippeltång av Jenna.
Känns skit bra! Direkt nä r den dimper ner i brevlådan så ska jag ta och testa den. Har hört att det tar fruktansvärt lång tid & jag är väl inte den som orkar lägga ner så mycket energi på håret för jag blir ändå missnöjd. Men det kanske blir bättre nu? hoppas jag passar i det! Är så rädd att jag kommer att få skit kort hår eftersom det "lockas" upp. Haha, vilka funderingar jag har r e d a n.

Gick alla kanoners att mjölka nu på eftermiddagen. Även att tjejen som var veckans/fredagens (eller vad det nu är) singel tog kille nr 3. Precis så som jag hade hoppats. Haha, alltid lika roligt att lyssa på P3. Speciellt programmet Christer.
Imorgon blir det en hel dag för mig i ladugården. Jobbar då hos Jakob och jag får väl hoppas på att han har fixat remmen, annars kan han ränka med att ge kossorna mat också! hihi, så tråkigt för han då.

Mys ikväll framför Idol. Jag, glassen & hundarna. Karln är och fixar min bil. Stötdämparna (demparna?) bak är verkligen i kris-stadiet. Om han inte hade bytt dom ikväll så hade det smällt när som helst.
Får se om jag ens orkar kolla klart på Idol. Jag tror inte det men kan alltid hoppas.

Vem tror/hoppas ni åker ut ikväll?






Linnea säger:

Sv; jasså ? du tror att jag är fjortis? men jag ska tala om för dej att det är jag INTE ! jag hatar fjortisar och sjulle jag hata mej själv ?men du kanske är en 20 årig fjoooortis ?

2008-11-28 @ 19:14:53 // URL: http://princessbling.blogg.se/
Linnea säger:

ååååh vad jag ääälskar din blooooggg (särskilt din header) åååh är det dina skjukt fina ögon ??



Vad heter den där hamstern har den ngt namn ? :)



PUUSS

2008-11-28 @ 19:18:03 // URL: http://oddneus.blogg.se/
Linnea säger:

Okej, Tack Tack :)

2008-11-28 @ 19:29:39 // URL: http://oddneus.blogg.se/
crazyangel säger:

trippeltångar är lätta å smidiga att använda :P

2008-12-02 @ 15:21:08 // URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0