Natt

Jag hatar fortfarande rubriker. Kommer aldrig på något bra att skriva där. Men men.

Har hämtat kameran hos Kicki nu och även skjutsat in karln och hans friend in till Gävle. Ikväll är det karlns tur att gå ut :P haha. Fast helt av allt ville jag ju ha han hemma med mig, myskväll eftersom det är min lediga helg. Men det kommer en till om två veckor , haha och dit är det ju inte kort. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, eller vad är det man brukar säga?

Håller på att ladda in lite bilder i min bilddagbok nu och det tar ju en sån jävla tid. Måste även skriva i på varje bild någonting annars så laddar den inte upp. Knasigt det där..

Undrar när jag får hämta karln min då? Jag hoppas jag hinner lägga mig ett tag först och läsa lite. Undrar vart jag ska hämta han då? jag hittar ju verkligen inte i gävle. Det löser sig nog


Busis i Athena's säng





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0