roadtrip

På Söndag så ska jag och min friiiiiend Kristina åka på en liten roadtrip. Tänker såklart ta med mig kameran så det blir lite bilder, men jag säger inte vart vi ska. Det får bli en hemlis tills jag sitter vid datorn efter vår tripp.
Jag längtar som en tok!

Imorgon har jag ä n t l i g e n sovmorgon och det kommer bli så skönt. Även fast jag alltid vaknar runt 8.00. Det är tråkigt, men blundar & snurrar runt ett par gånger så somnar jag om igen.
Efter min skönhets-sömn så ska jag hämta upp Ida och så ska vi äta en rejal lyxig frukost och efter det så ska vi göra det jag skrev i något inlägg innan detta.

Då kommer det även mer bilder =)




Rebecca säger:

tack så mycket :) vem jag är? haha, jaadu :D jag är mig själv!

2008-11-06 @ 20:56:20 // URL: http://yyourbeauty.blogg.se/
lisette säger:

haha ellerhur :) man sant ju :) snart en kalender.

2008-11-07 @ 11:34:19 // URL: http://lisettel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0