samma skit batterin

men jag ska försöka mig på ett nytt inlägg. kunde inte låta bli att  publisera det förra som man inte ens såg vad jag stavade till. haha

Min helg på nya jobbet har vart OK. riktigt roligt för jag får göra annorlunda saker och jag kan berätta att jag har träningsverk så nu hoppas jag på mer muskler och gå ner i vikt, framför allt.
Imorgon ska jag gå en hel dag själv, för första gången. Gick ett pass själv i söndags morse men jag tror nog att jag klarar det rätt bra. Lite svårt att komma ihåg ordningen. men jag lär mig! det ända jag kommer  "ändra" på utan att jag vet om det är typ när jag ska spåna. det rätta tillfället. Men det gör nog inte så mycket :)

Kanske inte det roligaste för er att läsa men det sket jag i. Måste ju få skriva av mig, det är ju trotts allt m i n blogg.

Var hem till Söderhamn en väldigt snabbis i fredags. Mormor och morfar firade guld-bröllop och syster hade fyllt så vi åkte och åt mat. Inte det bästa stället men det hade gott rykte från andra därför valdes det av min mormor och morfar. Såg på dom att dom ångrade sig när vi väl kom dit men maten va väl OK. Verkligen inge mer än OK.
Åkte sedan till mormor och morfar och fikade paj & kakor efter maten :)
Sen var vi tvugna att lämna söderhamn bakom oss och jag var även tvungen att lämna min älskade karl i Gävle för fest.
Jag åkte hem och la mig och läste en bok och sen somnade jag, vaknade jag, somnade, vaknade och så höll det på till två när han kom hem. Jag var så nervis för nya jobbet och även att jag inte visste om han (karln) skulle komma hem eller inte.
Men när han väl kom sov jag som en stock! i just love him <3

Såklart, innan vi lämnade söderhamn så måsta jag ju bara träffa Kimpan. Och det var ju år och dagar sen vi träffades, och jag saknar henne som en tok.
Även om vi inte träffas så ofta eller pratar så kommer hon alltid vara min bästis. min alldeles perfekta bästis.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0