söndag = städdag

Måste verkligen städa nu idag. Ska försöka tvätta precis all skit tvätt också men det är ju inte det lättaste direkt. Speciellt inte när jag inte har så mycket plats att hänga tvätten. Ä det löser sig sa mannen och sket i badkaret.
Ska plocka reda på en massa i lillrummet också. Alla mina kläder där som är minst 2 svarta säckar. fy sjutton gubbar vad drygt. Använder inte ens hälften av kläderna men jag kan inte slänga dom heller. Alldeles för mycket minnen som sitter i.

Jo fredags. Gud vad roligt jag hade! Först så var vi ju hos Johanna där jag och kicki kom 45 min innan alla skulle komma. Planerna var ju att jag skulle hämta kicki och sen åka in till Johanna men jag och kicki hann med allt möjligt innan. Åkte till Valbo och handlade dricka, åkte sedan till kicki's karl's syrra där Kicki hämtade en massa kläder. Snurrade runt i Gävle cirka en kvart innan vi hittade dit. Sen snurrade vi runt lite mer innan vi äntligen kom hem till Johanna. Gjorde oss iordning och drack lite.




Sedan började folket droppa in. Kom en massa människor jag aldrig träffat men jag kan inte säga annat än att alla var super trevliga och super goa. Bjöds sedan på paj och sallad. Va jätte gott. Sedan kom tårtan fram men jag åt aldrig av den. Varför? Ja det kan jag ju fråga mig, jag som älskar tårta. Men jag hade väl inte tid, pratade så jag fick träningsvärk i käften. haha



Åkte sedan taxi ner till city med Petra, Daniel & Linus. Vi blev avsläppta på heartbreak där vi gick till bankomaten för att ta ut pengar. Det var ju tänkt att vi skulle gå tillbaka till heartbreak och betala in oss och sedan ta en taxi därifrån till Interpol men det snöade så petra ringde taxi. Åkte från bankomaten ner till heartbreak där taxin fick vänta på oss. Sen for vi vidare till Interpol där Daniel och Linus spelade biljard. Petra & jag skulle också försöka oss på det, och jag skrattade åt petra när hon inte fick ner bollen i ett av alla hål. HAHA skulle jag nog inte alls ha gjort för jag missade bollen (jag vet inte vad det heter så jag kallar de färgade kulorna för boll) hela tiden. Haha, det var där det slog mig. Jag har nog druckit för mycket. Åkte sedan vidare ner till heartbreak i en ny omgång taxi. Gick före kön för vi var ju så smart och hade redan betalat in oss och även fått en stämpel. Lämna in jackorna och där stötte jag på Elin. Pratade lite sen gick vi alla och dansade. Sprang lite fram och tillbaka där men mesta delen tillbringades på dansgolvet. Så himla roligt! Ramlade dock en gång, haha så jag har feta bulan efter hela smalbenet. Haha ja jag ramlade framlänges. Kicki ramlade hon också fast dock åt andra hållet! haha, ja gud vad roligt man kan ha.


Kicki, Johanna, Petra, Amanda & Jag




Sanna säger:

har du fått ordning på kameran?? :D hehe eller blixtrar de lika mycke än :P

2008-11-24 @ 09:32:59 // URL: http://zannski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0