Stenhuggaren

Sådärja!
Nu har jag läst ut stenhuggaren. Har en bok kvar med Camilla nu och det är Olycksfågeln. Även sjöjungfrun men den har inte kommit i pocket ännu tror jag. Ska ta och beställa dom två böckerna nu snart så jag kanske får dom i veckan här. Men vad ska jag läsa tills dom kommer då? Får väl hålla mig ett tag

Ska ta och dammsuga och plocka ännu mer. Blev ju klar med toan och sovrummet igår. Och herregud vad sur Athena blir när hon inte får komma in i sovrummet. Hon har ju fått legat i sängen lite då och då och väldigt mycket den senaste tiden. Men nu får det vara slut på det. Blir ju så jävla lortigt och när hon är så korthårig så blir det så mycket hår som kryper in i alla och sätter sig fast.
Nu ska jag ta & plocka ihop tvätten och hänga ny tvätt och tvätta liiite mer! Det tar ju aldrig slut




Sanna säger:

hahahaha, verkar ju jäkligt konstigt! :D men skojj vare :D

2008-11-24 @ 17:00:50 // URL: http://zannski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0