tacos

Blev bjuden på mat av svärfar ikväll. Tack för det, eftersom jag var vrålhungrig när jag slutade jobbet och jag aldrig kommer på vad karln & jag ska äta. Fick i alla fall tacos och sen fika på det. Kom in på katter av någon anledning och kom fram till att Siri förmodligen gått tillbaka till Djupviken där hon bott större delen av sitt liv. Siri är alltså en av min och karlns katter som vi tog med oss när vi flyttade.
Svärfar ringde nyss & sa att Siri satt där på altanen men jag orkade inte hämta henne. Hon tar sig nog hem själv tror jag. Annars så tyckte jag att han kunde i alla fall släppa in henne i värmen så hon fick värma sig och även gosa lite. Vatten ville hon också ha sa jag. Men jag tror inte hon blir insläppt :P hehe

Annars så har hela dagen gått ut på att jobba. Det har gått bra och kossorna är såå snälla så. En liten bäbis kalv är så söt (eller alla är ju det) för den kommer när jag ropar bäbis och kollar på mig och vill såklart ha mat. Så himla söt! Ska ta med systemisen på tisdag och knäppa lite kort.

Imorgon ska karln och jag åka iväg och storhandla. Både mat och julpynt/julgrejor. Ljusstakar och tomtar ska inhandlas. Har ju faktiskt 2 tomtar redan men har inte orkar ställt fram dom. Det är ju ändå ingen julkänsla för det är ju grönt och brunt på backen.
Sen ska jag till Evelina och planera inför nyår. Fan alltså vad jag längtar. Om allt går som planerat så kommer det bli sjukt roligt. Fast det tror jag det kommer bli ändå ;) men det sista som Eve nänmde för mig fick mig att dra på smilbanden lite extra! tänk om det blir så, JÄÄJ säger jag bara. Kommer förmodligen skriva det sen när allt är bestämmt här men jag tänker inte nämna nått nu.

Nästa helg är jag ledig och då ska jag ut. Det har jag bestämmt i alla fall, men sen får jag se med vilka och vart. Jag vill ju på lobby men sist jag var dit så var det sjukt mycket folk. Alldeles för mycket.
En så länge bara spekulationer eller vad det heter. Försöker lära mig lite nya mognare ord ;) haha






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0