tisdag = DH

Yesboooox. Jag har kollat på desperate housewives och druckit ett glas vin tillsammans med svärmor ikväll.
känns som en väldigt vuxen grej. haha! Vitt vin tog jag medans hon tog rött. Så nu har jag och karln på oss 6-8 veckor innan bag in da box'arna går ut.

Jobbat hela dagen lång och det gick ju alldeles skit bra. Veterinären var där när jag kom, och hon avhornade en massa kalvar. Hon kollade även på en ko som kalvade för ungefär en vecka sen. Klippte av spenen på kossan gjorde hon också bara för att kossan hade trampan på den (på nå vis) så den var nästan ändå av. Äckligt, men sant.
Imorgon är jag ledig och på torsdag jobbar jag igen och sen blir det helgen hos J. Går väl ann när jag har nästa helg att se framemot. Kommer nog bli kanon kul! Woho, partie.
måste fan köpa nått nytt att ta på mig med då blir ju karl skit förbannad. Men jag ska försöka övertala han att jag får beställa hem från forever21 tillsammans med Kickin. :P hihi

Åh my gosh vad jag saknar palett. tänk om camilla och carro kunde vara så snälla och sälja honom till mig snart och för en liten mindre summa. Då skulle jag vart överlycklig ! :) i miss palett.



Palett




Lotus & kicki




Sara säger:

Du var då smart som flyttade :p Vilken jävla håla! Ursäkta mig! Men hade inte varit för kärleken så hade jag INTE flyttat hit.

Nu kan jag verka putt och sur, men sån är jag inte. Känner av PMS:en, och de är ofta Arbrå som får ta smällarna.

2008-11-12 @ 09:23:06 // URL: http://boddanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0