utmanad

Jag ät utmanad och utmaningen fick jag av Elin :)

Regler:
* Sätt in dessa regler på din blogg och länka gärna den som utmanat dig.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade!
----------------------------------------------------------

1. Jag saknar att gå i skolan (spec nytorp)
2. Jag trodde det var jag som skulle hålla i ekonomin, men så fel jag hade ;)
3. Jag berättar en sak minst 2 gånger till en och samma person under en vecka. Irriterande
4. Jag är fruktansvärt lat
5. Om jag säger att jag ska städa så tar det minst 3 dagar innan jag påbörjar något
6. Jag hatar vintern
7. När jag gick på dagis så tog jag min fröken på tuttarna

Jag utmanar; Kim, Malin, Zarinah, Erica & alla andra som vill eftersom jag är nog den sista som är utmanad ;)




Susanna säger:

Nä, inget speciellt :) Ta det lugnt innan jag ska åka till jobbet 20:30..

2008-11-05 @ 16:19:36 // URL: http://susanna1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0