bloggtorka.com

nu har det vart en sjuhelsike bloggtorka i min blogg. Har vart mycket annat att stå i och så är det skit kallt i huset så jag fryser så fort jag sitter här, eller någon annan stans.. så jag ligger mest i soffan eller sängen under täcket.

Annars så har mitt liv de senaste dagarna vart fyllda med jobb. Igår var vi upp till Jon-Jons och där träffade jag sötaste Moa!
var riktigt kul att se hur hon bor och hur hon har det. Synd om på lördag bara :( jag jobbar ju som vanligt.

Idag är också sista kurs dagen, tråkigt nog. Har även köpt ett tjockare täcke till Athena och även en tröja. Hon fryser ju vart hon än går. skit tråkigt :(

Aja! skriver när jag kommit hem!





Rebecka säger:

jadu, jag har också bloggtorka då och då :)

2008-09-17 @ 22:33:34 // URL: http://becccaboo.blogg.se/
Sofia K säger:

Vilken sötnos!

2008-09-23 @ 14:39:13 // URL: http://sofiakpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0