glassbilen

Jag bor på landsbygden och just nu hör jag glassbilen! Den åker direkt utanför mitt hus! haha där kan man snacka om lyx ;)
Aja, skit samma.

Igår blev en tidig kväll för mig och familjen. Somnade runt halv 10 tror jag. Skit trött som jag är varje kväll så är det inga problem att lägga sig så tidigt.
Var ju även till hälsocentralen, och dom kollade på min skit tå. la på någon stark salva så inflammationen skulle gå ner.
Åkte in i dag, och NEJ den hade inte gått ner så jag är bedövad i hela stortån och så har dom klippt upp nageln (igen). Förra gången dom gjorde det tog dom  bort ända ner till roten men inte nu.. Tur de.
I alla fall, när tånnageln började växa ut igen så växde den tydligen ner in i skinnet på tån. Därför har jag nageltrång.
Och det var äckligt, kollade på när hon klippte och grejade. Uscha!
Nog pratat om det..

Har kollat på 27 dresses. Jätte bra film faktiskt. :)
Får 3/5 från mig.

Ska till min far idag också, apropå ingenting. haha
Hans tjej (kan man kalla det tjej?) fyller år så jag ska dit och fira henne. får se hur det går att köra dig själv med min fot..
hatar mina tår.




JENNA säger:

works everytime ;)

2008-09-05 @ 14:30:37 // URL: http://gucciime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0