godmorgon

Uppe med tuppen, njae inte direkt.
Vaknade runt 8a av att karln väckte mig (som han jämt gör när jag ä n t l i g e n har sovmorgon) men vi somnade om till 9 . har käkat lite frulle nu och startat karlns bil som inte hade nått batteri.

Igår blev det filmtajm för mig och karln. Mom's new boyfriend tror jag det hette. riktigt bra och lite roligt sådär.
åkte in och käkade på sibylla och åkte sen till Ica maxi och handlade lite grejor. Blev väl rätt mycket med tanke på att jag storhandlade förra veckan på onsdagen.

Jääh, nu ska jag lägga in lite bilder sen i lördags och så får vi se vad det blir av det ;D




Linda säger:

det är någon typ utav brush elr ngt.. en kompis gjorde den så ingen aning haha :)

2008-09-08 @ 11:53:32 // URL: http://lllllinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0