gooodmorgon solstrålar

Inte för att det direkt är vackert väder ute men det är ju heeelg och då är väl alla glada ?
Jag är glad denna helg delvis för att jag var hemma hos mamma igår och dels för att jag är ledig för första helgen sen 16 augusti! WOHO! fiiinaly

Bakade massvis med kakor igår med mormor och syster, käkade även plättar. GOTT
Åkte hemåt runt halv 6 ungefär. Stannade då hos pappa och hälsade på och sen for jag hem. Skjutsade staffan & karln min, johanna följde med. Sen åkte jag och johanna hem och kikade på Sex and the city. skit bra film, men liiite besviken faktiskt. Lika som med juno. Alla säger att filmerna är sååå bra, så då förväntar jag mig mer av filmerna.. Tyvärr..

Ikväll blir det utgång i sandviken. Jag, Pettrionella, Kicki, Ida, Erika, Annicka (??), jessica &  johanna :) ska väl bli roligt!
Har sett fram emot denna helg mycket länge nu känns det som =)
måste även städa som en tok idag för att få allt klart, men det tar ju inte för lång tid heller eftersom när jag väl börjar. Ja då går det fort!

KRAM






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0