heeeeemma

Äntligen är jag hemma. Nu har jag jobbat två dagar i rad med dubbelpass. Går väl bra med tanke på att några kossor har sålts. Är ju lite tråkigt faktiskt, att några har åkt. För man gillade ju vissa. Men men!

Väntar på att karln ska komma hem, men det kommer väl att ta en evighet as always.
Apropå väntan ; haha. Så har jag färgat håret. Eller Ida gjorde det på mig.
på förpackningen skulle det bli en ungefär lika färg som jag har haft tidigare , de vill säga en rödbrun färg. Mer åt bruna hållet.
När jag skakar om färget så blir den LILA! jag fick stora ögon och helvete tänkte jag. Hur fan ska detta gå?
men jag litade på tjejen på förpackningen som jag då fan inte skulle ha gjort.
nu är jag lila, röd och mööööööörkbrun i håret.
Fan vad störd man blir! Om nu jag inte har råd att gå till frissan så får jag färga det själv, men varför blir det en helt annan färg än den visar på förpackningen?!
Dåligt less i alla fall. Hungrig också.

KRAM





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0