Hemma igen

Det är så roligt att åka/köra min bil. Jag älskar verkligen min bil. Fast jag ger den ett stort minus också för jag har ingen AC. haha så det är rätt varmt i bilen när det är sommar och sol.
M e n jag har en baslåda! Det är så jävla härligt när man åker själv, kan dunka på hur mycket man vill.
Jag spelade jättehögt nu när jag var in till stan, ingenting som jag tänkte på men två st som cyklade förbi vid en röljus-korsning diggade med huvudet. Haha, ja det var ju roligt tyckte jag!

Gick bra att handla även om jag är duktig på att få hem saker jag egentligen inte skulle ha köpt denna månad.
Men jag fick med ett läppglans hem och även några gardiner. Får väl se om det passar i köket nu då där jag tänkte att dom skulle få vara.. Tar nog kort när jag fått upp dom och även fått upp gardinstångarna.
M e n först städning av huset! B l ääää vad tråkigt


jag och kim -04
Vad tycks om mitt hår?!




sanibo säger:

sv: yes! he's hot.



2008-09-03 @ 15:43:36 // URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0