huvudvärk

Igår kom huvudvärken fruktansvärt fort. Redan vid halv 2. Då gick jag upp och trängdes i garderoben i sisådär 15 minuter. Fy fan vilka idioter det finns alltså, dom trängdes fan värre än på en konsert.
Sen gick jag ut för att möta upp karln som skulle hämta mig. Han var där rätt så fort. Skönt, så slapp jag vänta.

Annars då, kvällen. Den var trevlig, lite väl stel förfest kanske men det får vi bättra om till nästa gång och då kanske det är inflyttningsfest här!
drog in till Iivingroom/lobby vid 11, halv 12. Johanna och Kicki kom aldrig dit tydligen, väntade där uppe där man går in ett tag för att se om dom kommit. Vi borde ha vart där samma tid med tanke på att vi släpptes av vid banken och sen fick vi gå dit.
Menmen, sånt händer. Skit tråkigt bara :(

Nu ska jag kolla på bilderna sen igår. Kicki knäppte ju många och det är så roligt att se på kort som man inte själv har knäppt!

KRAM




Amir Akrouti säger:

sv: jaha okej vad roligt att höra :D

2008-09-28 @ 15:17:01 // URL: http://gaybloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0