mamma mia!

Igår var jag, tessan och petra på bio och ni kanske kan gissa vilken vi såg?!
såklart, det var ju Mamma Mia! Sena som vi är men bättre sent än aldrig, right?
GYDARS vilken kanon film, loooove it och jag ska beställa hem filmen nu och även cd skivan med deras röster (om den finns)
WIHO!

Sitter hemma nu och mår som kattbajs.. Ont i magen och trött som en apa.. Ska på hundutställning imorgon med lilla tösabiten. Får väl se om jag får allt gjort ikväll, det tvivlar jag ju på..
Kommer ju fixa säkert allt själv as always.

Har även börjat funderat på karlns 20-års present. Och jag har ingen aning om vad det ska bli. eller jo! men han kommer som vanligt inte uppskatta det. Aja, slut på mina klagomål.

KRAMIS


mammas morris





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0