men fy fan. vad är klockan då?

Jag känner mig inte motiverad till någonting, förutom tävlingen som jag vann. jag vill åka in nu och fixa!! eller innan helgen i alla fall = ) kanske lördag ? Nä , nog inte öppet då.

fan jag måste ju laga mat, hur ska jag orka? jag har jobbat och slitit röven av mig nu i 4a dagar och det blir 3 till efter en ledig dag imorgon. Och i helgen blir det nog utgång!
Ska höra mig för med några fler, förmodligen ikväll.
NÄ jag måste göra mat nu, och så vill jag städa så jag får FRÄSCHT I huset vårt!

förresten, när jag kom till jobbet imorse så luktade min SVETT (då menar jag svett) tröja gott. Hur fan gick det till tänkte jag?!
Jo Annicka hade ju haft den igår en sväng, stackars henne måste jag till-lägga!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0