Opsidopsi

Sitter i min askalas-härliga morgonrock och myser med mig själv och hunden. Ska baka bullar vid 1 idag, haha så äntligen får jag lära mig. Ska hämta lite mjölk i Djupviken först bara.
Innan allt det så ska jag strax kläda på mig lite och sedan åka till Djupviken.
Ida, jag, Athena och Douglas ska ta en liten promenix ut på en åker så hundarna får leka av sig. Hoppas bara att karln inte hunnit sprutat åkern bakom grå huset. Annars får vi gå i hagen där en knäpp kvigis går. haha
aja går väl det också..

Ikväll blir det nog bio. Jag och Therese, kanske karln också ska med. Får ävlla se vilken det blir. Ska även planera schemat någon gång nu på em. På tisdag ska jag upp till Jon-jons och kolla och lära mig exteriör på kossor och kvigor. Ska bli kul! Hoppas jag får träffa på min moapoa också! miss you.

Nä, nu ska jag kläda på mig! KRAMIS


det är skit kul med alla stiler som jag har tatt hem! haha märks kanske ?!




Lily [ L i n d a . B l o m ] säger:

Svar: Haha, mm! Man undrar ju : ) Hon anser sig ialla fal vara "större än mig" : )

2008-09-11 @ 12:47:27 // URL: http://lindaslya.blogg.se/
Jennie & Exxa säger:

Jag vill också hem och mysa med hunden! :/

2008-09-11 @ 15:17:55 // URL: http://exxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0