segertåget






Jag verkligen
hatar att skriva rubriker.
Det är så svårt att komma på någonting
som lockar, haha.
Har i alla fall vaknat, eller gjorde det runt
8 sen så har jag och darlo käkat frukost tillsammans
som typ, aldrig händer. då måste jag ju passa på när
det väl händer :)

Idag är jag ledig, jiiho. Så jag funderar starkt på att
städa. Fast det känns onödigt för jag kan ju hålla
ordning efter, men det är svårare för min andra hälft att
hålla ordning efter en städning.
Vid 17.00 är det valpkurs och då ska vi ta med en
favorit leksak till våra valpar, men hur svårt är inte det då?
Athena har ju 1000 leksaker som hon leker med. Var
och en är ju speciell på sitt sätt. Får se vad jag tar med
mig. Förmodligen en pip-leksak och sen ett gosedjur.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0