söderhamn

Ohjäs! Jag är hemma hos min moderjord och systeryster. Det är så wooonderful (stava) att vara här. Fikat hos min mormor och morfar har jag hunnit med, ska dit och äta så småning om. Athena är ju självklart med hit och hon tycker nog att det är rätt så kul :)


Imorgon ska jag lämna in min älskade audi på service. Kan nog behövas men jag är lite rädd att det ska bli för dyrt.
När jag gjort det kommer min morfar att hämta upp mig och sen ska jag baka kakor med mormor. Efter det blir det PLÄTTAR! Det är bara mormor's plättar som är goda. Eller, dom är de gooooodaste av alla! de andra är bara goda.

När klockan blivit efter 5 eller så imorgon, så kommer jag fara ner till Årsunda igen. Där hemma väntar städningen på mig som jag bara skjutit fram hela tiden. Även på lördag kommer jag att städa. Det kommer ju några pinglor hem till oss då, och då måste det ju vara städat och fint.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0