torsdag




ledig dag idag också, JÄÄH.
Har ringt hälsocentralen som skulle ringa mig vid
halv 12. Tråkigt när det ska ta sån förbannat lång tid.
Skulle även bakat bullar med karlns farmor men jag
vet inte om det finns någon tid för det. skulle även ha
tränat inför valbo nästa helg. Hundutställning ;) my darlo
ska vara med! Min prinsessa <3

Hoppas jag får något för tån i alla fall, för det gör förbannat
ont. feta infektionen också. USCHA. Har även hittat på ett
skabbmedel till prinsessans öron. Jag tror hon har skabb
och det är ju inte så kul. Hon kliar sig så mycket så hon
har fått sår utanpå örat. :(

Vad händer en torsdag som denna för er då?

BTW ;
supergratis.se är som alla gratis-sajter. Bli medlem du också vettja!
finns mycket fint att hämta





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0