g'natt

trött som en gnu är jag så jag tror det är dags för sängen.
har haft en riktigt mysig kväll med min karl ikväll. Inte ofta det händer så man får väl passa på :)
Imorgon ska jag till stallet och rida med Lisa på EM. Innan det ska jag verkligen ta tag i huset. Måste städa så jag kan börja röja ute någon gång. Ser inte alls bra ut. Det är så man skämms. Haha!

Måste in på arbetsförmedlingens hemsida och skriva CV och söka jobb. Jag har inte gjort ett jävla skit! så less på mig själv.
Fast jag känner att det är rätt mycket för mig just nu. Orkar egentligen ingenting och vill just nu gå under jorden en stund. det är rätt mycket som händer i mitt liv nu och jag vet inte riktigt hur jag ska tackla allt.

Nej nu väntar sängen på mig. Ska försöka knäppa på lampan och läsa lite. Hoppas inte karln märker nå ;p annars är det kört!

Söta Elvis ♥




felicia säger:

godnatt :)

2009-04-14 @ 23:25:10 // URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Elsa Arvidsson säger:

Hej snygg häst gillar du också hästar jo det är bra hur är det med dig då?

kram kram



elsaarvidsson.blogg.se/hellokity

2009-04-16 @ 16:59:04 // URL: http://elsaarvidsson.blogg.se/hellokitty

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0