Hell yäh

Det känns som om jag är på bra humör trotts att karln min inte är hemma. Jag saknar honom redan.. :(

Åkte med Lisa till ridbanan där hon tränade sin pålle Ramona. Karin tränade Elvis och det var första gången jag fick se henne rida elvis. Ägaren då :)
Ska åka till storviks-ridhus på lördag och kolla när Karin och Elvis tävlar, sen på söndag ska jag kolla på Lisa och Ramona när dom ska tävla! :) Det ska bli skoj! längesen man var i ett ridhus och kollade på tävlingar.

Imorgon ska jag till pappa efter att jag fått massage. Får se om Athena får stanna hemma eller följa med. Om hon följer får hon bara sitta i bilen i alla fall :(
Min lilla prinsessa!

Ska lägga in alla bilder jag  knäppte idag också. Skicka några till Lisa och några till Stina.

Han tänker säkert; sluta knäpp på mig nån gång. hihi sötis Elvis ♥




Andreas säger:

Trevligt! :)



Hoppas du får en underbar kväll nu och en grym fredag imorgon. Ha det bäst!



PS. Om du vill så får du mer en gärna lägga till min blogg i bloggkoll, säg till i såna fall så att jag kan lägga till din blogg med :)

2009-04-10 @ 00:53:00 // URL: http://andreasarzen.blogg.se/
Elin - Design&Makeup säger:

sv: japp det är såklart nr 3 :D

Haha, ja de finns säkert vissa som använder det ^^

2009-04-10 @ 09:27:12 // URL: http://designandmakeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0