Snart är det midnatt.

Tänk att jag är uppe såhär länge. Rekord nästan. Nej då, så illa är det nog inte.

Var ju in till Sandviken idag och lämnade tapetproverna. Ingen av alla jag tog hem dög, så vi måste leta vidare tills vi hittar det vi vill ha i vardagsrummet.
Ge mig tips på vad man kan ha i ett vardagsrum. Färg och sånt! Jag är ju inne på typ plommon-lila men det gillar inte karln.

Gick på systemet efter det men där fanns ju inte ett jota så jag for till valbo på systemet istället. Där fanns det betydligt mycket mer att välja bland.
Sen åkte jag hem, bytte om och for till stallet. Lisas mamma var där och skulle rida ramona så vi tog en tur tillsammans istället för att rida själv. Blev en lugn tur för elvis var lite öm i fossingarna. Han blev precis skodd fram och sen är han väldigt känslig när han trampar in något i foten. Då blir han halt i någon minut sen går det över.
Frös ihjäl den sista biten så vi hoppade av och gick med hästarna. Blev ju lite varmare.

Har även kikat på DH och shit vad jag längtar tills nästa program! Men jag längtar med tills på tordag då kim kommer. Då ska vi åka och handla engångsgrill (det blir förmodligen grilla hemma hos mig) och lite ingredienser för bakning. Så du vet kiM! haha

Aaa jag håller på å dör av trötthet. Så nu ska jag krypa ner i sängen till min älskade karl ♥





kicki säger:

jadu de där me tapeter... :S men de finns ju några sidor på nätet som jag kan rkomendera och de är engelskatapetmagasinet.com och Eco unique.se Den sisst nämnda är roligast ;)good luck..

2009-04-29 @ 19:01:23 // URL: http://kickiluras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0