Torsdag

Hej allesammans.

Det är aldrig roligt att känna sig stressad.
Och just nu är jag stressad till tusen. Okej, inte riktigt men nästan.
Jag ska börja måla i huset nu så vi kan ta och tapetsera i vardagsrummet någon gång. Då kommer karlns faster och ska hjälpa mig igång med målningen av fönster och garderobsdörrar (som skulle vart klara för ett år sen). Jag vill gärna att det ska vara fint här när hon kommer men jag hinner nog inte klart. Det värsta är ju borta i alla fall och det är ju alla sakerna som bara ligger slängda överallt typ.

Nej nu ska jag nog ta och fortsätta får se om jag hinner skriva nå mer idag , men det ska jag väl lyckas med? :)


Kim, jag och bella för tre år sedan i sommras.
Längtar tills ni kommer hit!!!! ♥




stina säger:

bor du i ett eget hus??

2009-04-16 @ 18:31:28 // URL: http://kittygitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0