Fullt hus

Hej allesammans.


Som ni vet så har jag skrivit om att Ruben (en av kattungarna) har åkt till sin nya ägare nu
. Skönt tyckte jag eftersom då blev det en katt mindre. Nu har vi FYRA nya små bäbisar. Busan fick kattungar inatt igen. Shit pommes. Det blir alltså NIO katter allt som allt!!! Sterilisering nästa säger jag bara.
Skänker bort kattungarna åt de som vill ha en liten kattunge så hojta till om du är en av dom, tack.


Nu håller Druva på att kalva också. Hoppas på en liten Nektarin :) Då blir jag glader. Väntar på att karln ska ringa och berätta hur det går men det har han inte gjort, tråkigt nog.. Men samtalet kommer nog snart.
Så kul så kul :)

Annars idag så har jag vart med Kim ett tag. Åkte till Dollar och kikade och pratade en massa om framtiden och sen åkte vi på Kalle's och köpte glass. Yummie. Jätte gott så TACK FÖR GLASSEN Kim. Glömde bort att säga tack, så korkad som jag är. haha.

Nä nu ska jag nog ta och kika vidare här på internet och andras bloggar.
Pussåkram




kim säger:

men varsegod :)

2009-08-16 @ 23:36:37 // URL: http://kimfannyengman.blogg.se/
petter säger:

Jag vill ha bilder på kattungar iaf!

2009-08-17 @ 23:16:24 // URL: http://pttr.blogg.se/
Anonym säger:

någon bild på katterna? :) så man vet hur de ser ut, långhåriga/korthåriga osv ..

2009-08-19 @ 09:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0