Mys i stugan.

Hej allesammans.

Har precis kommit hem från stugan.
Egentligen så vill jag vara kvar men det kommer bli dåligt väder så då for vi hem istället.
Idag ska vi ha typ ett litet kalas för mamma här hemma eftersom hon fyllde förra veckan. Så det blir en massa gott och äta! Även så ska vi iväg och äta ikväll hos mamma's svärföräldrar. Kommer en massa folk, lite pinsamt eftersom jag inte känner en enda kotte men det kommer nog bli skoj ändå!

Annars då, under den tid jag vart borta från internet. Det har väl inte hänt så mycket. Ruben (en av kattungarna som heter Tusse nu) har åkt till sin nya ägare. Har två styckna kvar nu. En ska vi behålla och en ska vi ge bort men än så länge har bara folk sagt ; jag vet inte, får se, kanske.
Så om det är någon som vill ha en liten sötis bäbis kattunge (hehe lite långt det dära) så är det bara att hojta till.

Druva har inte kalvat än men lillkalven kommer nog snart.
Fick några förslag på vad kalven skulle heta och Elin tyckte att den skulle heta nektarin och det har jag också tänkt på. Så det blir nog nektarin ;) Om det blir en kviga förstås, annars får den heta Banan! hehe..

Har inte riktigt med tid för att sitta här just nu. Måste göra mig iordning så jag inte ser ut som ett lik när det kommer en massa folk.

Så, skriver sen ikväll. Pussåkram


Mys i stugan





[lisa bjernhagen] säger:

SOLDIER OF BROKEN DREAMS KLAR OCH UTE MYSPACE! missa inte att checka in > http://myspace.com/shadowoftheroom



rock on! - the singer :)

2009-08-15 @ 16:17:59 // URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Anonym säger:

Cool header:) Supersöt ^^, Fina bilder, vilken kamera?

2009-08-16 @ 10:07:31
victoria säger:

åååhh cool blogg, kraam <3 kolla in min

2009-08-23 @ 03:32:58 // URL: http://goldira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0