Blev inget riktigt som planerat.

Red ju idag. Så mysigt så! Är helt frälst i hästen, gillar han så mycket ♥ Tog en tur i skogen, jag och Elvis. Ida och Athena gick bredvid. Bra med promenader. Skulle jag behöva lite oftare också. ;p

Efter det åkte vi till affären och handlade lite mjölk och dyligt sen for vi till Sandviken och solade. När jag kom hem hade min älskade karl städat lite, så LITE storstädning blev det ju ;p haha. Får göra resten imorgon. Om jag hinner, haha. Ska ju rida först, tidigt tidigt. Sen ska jag in till Gävle på möte. Svänger nog förbi Johanna på vägen hem och hälsar på i Forsbacka :)
Efter DET ska jag städa. Städa städa städa mycket mycket mycket.

Nej nu är det Ugly Betty och sen Desperate Housewives ♥♥♥♥




Susanne säger:

Japp, bara att anmäla sig :-)

2009-12-01 @ 20:20:55 // URL: http://snyggastdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0