Godkväll.

Hann med ett inlägg innan klockan slår tolv. Plus till mig där ;p

Idag har jag hunnit med en hel del faktiskt. Vart på "stan" och handlat lite julklappar med syster så hon skulle få sina klara eftersom det blir lilla julafton här imorgon. Vart med Kim och hälsat på Karin i sitt fina hem. Klockers hem ju! Blir rätt avundsjuk på henne ;p hehe. Snackat en massa med Kim och även skrikit till några ungdommar utan reflex som kom gående på en s t o r väg. Skrek att "skaffa reflex för i helvete" typ. haha! Trodde det var nå djur som sprang över vägen ju så jag bromsade kraftigt på detta hala vägunderlag. Det blev ju bara lite glid för oss, haha gick ju inte att få stopp på.

Nä nu skriver jag bara på för jag är rätt så trött. Blir ett inlägg som kanske inte skulle bli sådär, hehe.
Måste nog ta och sova tror jag. Sitter ju vid systers dator nu som vanligt och hon ska lägga sig.. Så det är väl lika bra att jag drar mitt strå till stacken och drar ut från hennes rum ;p
Pussåkram




Anonym säger:

Det finns inte många humorbloggar här i bloggvärlden, eller hur? ;) just därför vill jag tipsa dig om min nystartade, HUMORblogg. Jag är en 16-årig brud som älskar ironiska texter. Jag bjuder gärna och ofta på mig själv. Jag hoppas att du inte anser det här som jobbig reklam, isånnafall ber jag om ursäkt och hoppas att du ändå kikar in på bloggen som heter Totally. Adressen: http://totally.webblogg.se :) god jul!

2009-12-19 @ 00:05:40
Art By Tina säger:

Söt header du har. Jag letar efter den personen som är skapare/illustratör till rådjuret (måste vara samma som den jag letar efter) vet du vad han/hon heter?

2009-12-19 @ 09:46:24 // URL: http://trueborn.blogg.se/
I S A B E L L E - fotoblogg ♥ säger:

Hej! Söt blogg du har, allt bra med dig? :))

2009-12-19 @ 11:53:41 // URL: http://iisssabelle.blogg.se/
I S A B E L L E - foto ♥ säger:

hihi, det tror jag du skulle tycka var skit roligt! :))

söt du är ! :D

2009-12-19 @ 12:07:02 // URL: http://iisssabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0