Ny vecka , nya tag

Denna vecka händer det väl inte så mycket. Lite saker på torsdag och kanske något på onsdagen. Ska ju göra naglarna på torsdag. Skönt det ska bli att få på dom igen. Men det har vart skönt att vara utan ett tag också ;p
Onsdag ska jag nog till Kupolen i Borlänge med Bellsi ♥ . Handla lite juleklappar och lite smått och gott.
Imorgon är det ju DH , fan så jag har längtat. Sen efter det avsnittet så är det juluppehåll. Skit tråkigt tycker jag. Dom kan köra det varje tisdagskväll tycker jag.
På lördag ska jag upp tidigt igen, halv fem på morgonen. Sen på kvällen är det Julbord. Gud så jag har längtat. Ska bli så skoj :)

Får ju inte glömma Idol finalen på fredag. Jag tror Erik kommer vinna, men jag hejar på Calle. Så jag hoppas att Calle vinner såklart ♥ .

Nej nu ska jag nog ta och börja städa lite, men lite sims innan kan ju inte skada ;)


jag och bästis 08




Miss Diana säger:

Jo då det är bra med mig, lite trött och hungrig bara men sånt får man väl stå ut med som gravid. =)

Hoppas allt är bra med dig! =)

2009-12-07 @ 11:24:03 // URL: http://missdq.blogg.se/
Jenny säger:

Haha söt du är :) Du är väldigt läcker själv:)

2009-12-07 @ 11:34:13 // URL: http://jennza.blogg.se/
Jenny säger:

Haha jag tänkte att; att spela luftgitarr var ute så jag var tvungen att rita dit en:) Jodå här är allt kanon:)

2009-12-07 @ 11:38:11 // URL: http://jennza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0